2014. december 13., szombat

Urunk Jézus Krisztus üzenete Anna Terézia által

Vértanúság

Szent Lúcia

Drága engesztelő testvéreim, azok közé a szentek közé tartozom, akik Krisztus szeretetéért vállaltak minden kínzatást, gyötrődést és a szenvedés megpróbáltatásait. Szeretném értésetekre adni, hogy abban a pillanatban, amikor meghozták elveszítésem döntését, hatalmas erőt és bátorságot kaptam a mi üdvözítő Urunktól, Jézus Krisztustól. Attól kezdve megszűnt bennem a félelem, mert Jézus jelenlétében éreztem magam. Egy percre sem voltam elhagyatott, inkább azokat sajnáltam és azokért imádkoztam, akik a kínzásokat végezték. Tudtam, hogy rövid időn belül jegyesem karjaiban lehetek valóságosan is. Amikor kileheltem a lelkem, azonnal Jézussal egyesültem. Sőt már a kínzások alatt elragadtatott a lelkem azért, hogy ne a testem, gyötrelmeit érzékeljem. Drága testvéreim, Jézus közületek is sokakat meghív a vértanúságra. Ne féljetek, bátorítalak, hogy tartsatok ki a végsőkig, mindhalálig. Mert akkor, ott azonnal a Mennybe kerültök.

2014. 12. 13. Anna Terézia
http://engesztelok.hu/lelkielet/885-vertanusag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése