2012. december 18., kedd

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

Gyermekeim! Ha láthatnátok a mennyet, mindent elveszítenétek a földön, csakhogy megszerezzétek azt. Erre mondtam a példabeszédet: a mennyország olyan, mint az igazgyöngy. Ha valaki megtalálta, eladja mindenét, hogy megszerezze. Mit jelent ez? Lemond a világról, és annak minden csábításáról. Keresztre feszíti vágyait, ellene mond minden kísértésnek, és így szerzi meg az örök életet, amely már itt a földön kezdődik el minden ember életében, ha életszentségben él. Ezt is mondtam: a mennyország köztetek van, ha szeretetben éltek egymással. Ti döntitek el, hogy a mennyben, vagy a pokolban akartok élni. Ti élitek meg az egyiket vagy a másikat. Az örökkévalóságban az folytatódik, amiben a földön éltek. Mondok egy példát: ha valaki ismeri az Evangéliumot, és tettekre váltja, az már döntött Mellettem, és a mennyet választotta. Ha valaki nem ismeri a Szentírást, de hallgat a lelkiismerete szavára, akkor a jót teszi. De ha ellene mond a lelkiismeretének, és szóba áll a sátánnal, és enged a kísértéseknek, akkor fokról fokra egyre lejjebb csúszik. Minél mélyebbre zuhan, annál nehezebb neki feljutni. A sátán pedig rendkívül gonosz, intelligens és ravasz. Folyton hazudik. Jó színben tünteti fel a bűnt, és rossz színben az életszentséget. Ha Éva nem állt volna vele szóba, nem tudta volna elbuktatni. Tőletek is ezt kérem mindig. Soha ne álljatok szóba a sátánnal!!! Ha kísértéssel közeledik, azonnal imádkozzatok! Mondjátok el az ördögűző imát!”
Ó Mária mennyek Királynője, az angyalok Úrnője, Akit Isten azzal hatalmazott és bízott meg, hogy a sátán fejét széttapossad, alázatosan kérünk, küldj égi sereget, akik a Te vezénylésed mellett szüntelenül gyengítik a sátán hatalmát, míg végül mind a pokol fenekére taszítsák. Ki olyan, mint az Isten?! Szent angyalok, kerubok és szeráfkarok, kérünk, szorgosan őrködjetek felettünk! Te pedig jóságos, gyöngéd égi Édesanyánk, kérünk Téged, szánj meg minket, légy mindenkor a mi édes reményünk és biztos menedékünk. Ámen.
Szent Mihály arkangyal! Védelmezz minket a csatában! A sátán gonosz cselszövései ellen légy oltalmunk! Esedezve kérjük: parancsoljon neki az Isten! Te pedig mennyei seregek vezére, a sátánt, és a többi gonosz szellemet, akik a lelkek vesztére körüljárnak a világban, Isten erejével taszítsd vissza a kárhozat helyére! Ámen.
“Így kérjetek Engem: Jézusom! Te meghaltál az én bűneim miatt a keresztfán! Inkább meghaljak, mint vétkezzek! Én soha, de soha nem akarom a kezedbe és a lábadba verni a szegeket. Én soha nem akarok szenvedést okozni Neked. Kérlek, őrizz meg engem minden kísértéstől és minden bűntől!
Ha szívből így imádkoztok, akkor tehetetlen lesz veletek a sátán. Elkerülitek a bűnt, és annak minden negatív következményét. Sok szerencsétlenséget, keserűséget és csalódást. Én pedig nagy lelki békével és derűvel jutalmazlak meg benneteket, és elnyeritek az örök életet. Erre áldalak meg titeket kicsi gyermekeim az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
A menny dicsősége
2012. december 18. Pár nappal ezelőtt napközben hirtelen egy látomást kaptam. Valaki, nem tudom, hogy ki, belépett a mennybe. Ekkor feltárult előttem Isten országának dicsősége. Azt a ragyogást, dicsőséget és örök boldogságot emberi szavakkal lehetetlen kifejezni. Utána egész nap sírtam, és kértem az Urat, hogy én is odamenjek. Akkora hatalmas vágyat éreztem, hogy majdnem szétvetette a szívemet. Ennek a csodálatos látomásnak a fényében, ami csak egy villanásig tartott, értem meg Szent Pál szavait, aki szintén elragadtatott a harmadik égig, hogy ennek a világnak az összes szenvedése nem mérhető a mennyország boldogságának egyetlen pillanatával. Minden áldozatot meg kell hozni a saját, és mások lelki üdvéért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése