2015. december 21., hétfő

Urunk Jézus Krisztus üzenete Mária Magdolna által

Megpróbáltatások a családban

2015. 12. 21.
Irgalmasság órájában a töviskoronát viselő Jézus leült mellém, és azt mondta: „Azokban a családokban, ahol szenvedés van, ott Én jelen vagyok. Személyesen akarok gyermekeim közelében lenni, hogy megerősítsem őket és erőt adjak nekik fizikai, lelki küzdelmeikhez. Ne csodálkozzatok azon, hogy szeretteitek ellenetek fordulnak, és fájdalmat okoznak nektek, hiszen a sátán ismeri gyengeségeiteket és azt, ami szívetekhez a legközelebb áll. Lássatok tisztán, és leplezzétek le a sátánt, aki szeretteiteket gonoszsága eszközeként használja fel azért, hogy titeket megtörjön! Amikor szeretteitek támadnak titeket, akkor gyakran megfeledkeztek arról, hogy ki is van mögöttük. Sokszor kifordultok önmagatokból, és nekiestek családtagjaitoknak. Éppen ezt akarja elérni a gonosz, hogy olyanná változzatok, mint amilyen ő maga. Problémáitokat naponta Elém helyezitek, és azt várjátok, hogy mielőbb megszűnjön családotokban a konfliktus és az érzelmi eltávolodás. Gyermekeim, sokan kérdezitek Tőlem, hogy mi a megoldás? A válaszom az, hogy ti magatok vagytok a megoldás. Mindenkinek kötelessége törekedni a jóra, és a szeretet gyakorolni a Földön, hiszen erre kaptatok meghívást Atyámtól, aki örökké szeret titeket. Miután megtértetek, megkaptátok a kegyelmet, hogy hordozzátok keresztjeiteket és törekedjetek megváltozni. Az engesztelő hivatás célja nemcsak az, hogy másokat üdvözítsetek. Aki igazi engesztelő akar lenni, az a rossz szokásait elhagyja, hogy helyette a jót cselekedje. Én mellettetek vagyok minden jó és rossz pillanatban, és tekintetem előtt vannak életkörülményeitek. Sokan elveszítik a reményt, hogy családtagjaik vajon megtérnek-e valaha. Ha a szentek lehetetlennek tartották volna házastársuk, és gyermekeik megtérését, akkor Atyám vajon megadta volna-e számukra a megtérés kegyelmét? Ők mind hittek abban, hogy Istennek minden lehetséges. Bíztak Istenben, hogy meghallgatja imáikat és nem hagyja magukra őket. A szentek megtanulták elviselni és eltűrni a szenvedést. Elfogadták a rosszat, mert az Én áldozatom erőt adott számukra. Gyermekeim, reménytelennek érzitek helyzeteteket, mert tehetetlennek hiszitek magatokat, miközben az évek folyamatosan eltelnek, és nem történik változás. Hitükben sokan meginogtak, ti ne kövessétek az ő példájukat. Ha szilárdan hisztek, és ti magatok is törekedtek változni, a változás hamarabb beköszönt hozzátok, mint ahogyan azt el mernétek képzelni. Szeretetem késztet Engem, hogy felhívjam figyelmetek felelősségetekre és hivatásotok betöltésére. Legyetek kitartóak, és ne engedjétek, hogy a gonosz lélek szétválassza családotokat! Családtagjaitok nem tudják, hogy mit cselekszenek, amikor szembe fordulnak veletek! Bocsássatok meg nekik, ahogyan Én is megbocsátok nektek. Buzdítalak titeket arra, hogy csenddel, imával és böjttel harcoljatok szeretteitekért, ne pedig viaskodással! Ha Én a pusztában így cselekedtem volna az ördöggel szemben, küldetésem vereséget és nem győzelmet jelentett volna. Engedjétek, hogy képmásomra formáljalak benneteket, hogy örömmel tudjátok hordozni a keresztet, és nem teherként, mintha az nem a boldogságotokhoz vezetne. Megáldalak titeket a szenvedés elfogadásának lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
Mária Magdolna
http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/1022-megprobaltatasok-a-csaladban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése